سبد خریدتان در حال حاضر خالی است!
پشتیبانی وب سایت
پکیج ها و قیمت پشتیبانی وب سایت چگونه است؟
پشتیبانی وب سایت سلامت و صحت عملکرد قسمت های مختلف وب سایت را بصورت مداوم تضمین کرده و در صورتی که در هر قسمتی از وب سایت مشکل و تداخلی به وجود بیاید تیم خدمات پشتیبانی سایت با دریافت مبلغ قیمت پشتیبانی سایت فورا آن را پوشش دا ده و مشکل را برطرف میکند. از طرفی این نکته قابل توجه هست که امنیت در هیچ جا و در هیچ زمانی ۱۰۰ درصد تامین نخواهد شد به همین دلیل در فرآیند پشتیبانی کارهایی انجام میشود که در صورت بروز مشکلات غیر قابل پیش بینی خسارات به حداقل برسد. در نتیجه اگر سلامت و کارکرد درست وب سایت شما برایتان مهم است پیشنهاد میکنیم حتما یک تیم پشتیبان حرفه ای و قوی را در کنار خود داشته باشید.
بررسی فنی وب سایت (بدون هزینه)
بعد از ارسال درخواست تون در همین فرم پایین صفحه ، ما وب سایت شما رو بصورت کامل بررسی و تحلیل میکنیم و عیب و ایرادات فعلی وب سایت شما رو بعد از تست نهایی استخراج میکنیم. و در قدم آخر یک گزارش در قالب یک فایل ویدیویی یا PDF به شما ارسال میکنیم تا از مشکلاتی که در سایتتون هست و احتمالا اطلاع ندارید مطلع شوید.
این کار توسط تیم فنی ما با ظرفیت محدودی در هفته انجام میشود و کاملا هم رایگان خواهد بود.
۱- تعرفه خدمات و قیمت پکیج های پشتیبانی وب سایت
۲- پشتیبانی وب سایت (Support) چیست؟
پشتیبانی سایت چیست؟ و وظایف تیم پشتیبانی وب سایت چیست؟ پشتیبانی سایت شامل سه بخش، پشتیبانی فنی ، پشتیبانی سئو و پشتیبانی محتوایی است. اعمالی که برای صحت عملکرد و کارکرد درست وب سایت انجام می شوند نیز، شامل پشتیبانی سایت می باشد. وظایف تیم پشتیبانی سایت برای هر نوع سایتی متفاوت و الزامی است. خوب است بدانید که؛ امروزه اهمیت پشتیبانی سایت، بسیار بیشتر از خود طراحی سایت تخصصی است زیرا اگر وب سایتی بدون پشتیبانی و یا به همراه پشتیبانی بد باشد مطمئنا آن وب سایت نمیتواند درست وظایف خودش را در مقابل کاربران و بازدید کنندگان سایت ایفا کند.
پس از تحویل وب سایت به صاحب وب سایت، خدمات و وظایف تیم پشتیبانی بصورت رایگان یا با دریافت قیمت پشتیبانی سایت در یک بازه ی زمانی محدود آغاز می شود. با بیان ساده تر، به مجموعهای از خدمات که توسط شرکتها به صاحبان وب سایت ارائه میشود، وظایف تیم پشتیبانی سایت گفته میشود. این وظایف در قرارداد پشتیبانی وب سایت بصورت کاملا شفاف و دقیق بیان خواهد شد.
بسیاری از شرکتها خدمات پشتیبانی فنی را برای وب سایت هایی که قبلاً فروخته اند در نظر میگیرند که این خدمات یا به صورت رایگان در یک بازه ی زمانی مشخص یا با پرداخت هزینه ارائه میشود. معمولا پشتیبانی از طریق ایمیل، تیکت و شبکه های اجتماعی به واسطه نرمافزار یا وب سایت، ارائه می گردد.
امروزه بسیاری از شرکتها از ” پشتیبانی فنی ” برای رفع مشکلات احتمالی درون سازمانی خود استفاده میکنند.
در حال حاضر خدمات و وظایف تیم پشتیبانی وب سایت نیز به صورت آزاد در اینترنت قابل دسترس می باشد که این خدمات نیز به دو صورت رایگان و پولی ارائه می شوند.
۳- وب سایت بدون پشتیبانی یا با پشتیبانی بد؟
مطمئنا یک وب سایت بدون پشتیبانی باید هر لحظه منتظر ایجاد مشکلات ریز و درشت باشد. در صورت اتفاق افتادن هر مشکلی صاحب وب سایت تنها کاری که میتواند انجام دهد دیدن از دست رفتن مشتریان و کاربران سایت خود است. حتی اگر یک وب سایت دارای پشتیبانی باشد ولی تیم پشتیبانی به خوبی طبق وظایف خود عمل نکند کاربران و مشتریان آن وب سایت بصورت دوره ای باید مشکلات وب سایت را برای چند روز تحمل کنند چون تیم پشتیبانی یا وقت کافی یا دانش کافی یا تجربه کافی جهت برطرف کردن مشکل سایت را ندارند. به این ترتیب چیزی جز دردسر عاید کاربران سایت نخواهد شد از آن طرف برندینگ منفی نصیب کارفرما خواهد شد که شاید از دید برخی صاحبان وب سایت پنهان مانده باشد. بد نیست چند مشکل را در طول این دوره بد مرور کنیم.
- شده تا به حال پروسه خرید وب سایت شما به مشکل بخورد و هرچی با طراح وب سایت تماس میگیرید پاسخ ندهد؟
- شده تا به حال سایت درست لود نمیشود و اضطرار این مسئله را به پشتیبان اعلام میکنید ولی با خونسردی میگوید فردا بررسی میکنیم؟ (فردا؟؟!! اونم تازه بررسی میکنید؟!!)
- شده وقتی بابت یک مشکل کوچک در سایت تیکت میزنید و این تیکت بعد از۳ روز کاری تازه ازشما اطلاعات وردپرس و هاست رو میخوان؟ (بعد از ۳ روز ؟؟!! اونم اطلاعاتی که چند بار قبلا ارسال شده؟؟)
- شده وقتی یک بخشی از وب سایت رو درست میکنن ۱ جای دیگه اش به هم بریزه؟ (یعنی سایت رو یک تست هم نمیکنید بعد انجام کار؟)
- شده پشتیبان ۴ روز نه تیکت جواب بده نه تماس و نه پیامک نه تلگرام سین کنه و نه واتس آپ نه هیچ جای دیگه ای؟؟ (کجایی آخه؟)
- شده تا حالا هاستینگ بهت تیکت بزنه و بگه مشکل از سایت هست و کسی نباشه که این مشکل رو برطرف کنه و طراح هم پشتیبانی نکنه؟
- بله حتما ۹۹ درصد کسانی که وب سایت به همراه پشتیبانی بد و یا بدون پشتیبانی دارند به این مشکل خوردند و اون ۱ درصد هم اگه نخوردند منتظر باشند چون هیچ وب سایتی بصورت مداوم پایدار نیست و با آپدیت های روزانه و هفتگی نیاز به پشتیبانی دارند.
۴- پشتیبانی سایت را به چه شرکتی بسپاریم؟
طراحی و ایجاد یک وب سایت تنها یک قدم در جهت توسعه کسب و کار می باشد. پشتیبانی و نگهداری وب سایت قدم بعدی است که از خود طراحی وب سایت مهمتر است.
به همین دلیل پشتیبانی میبایست توسط تیمی انجام شود که سابقه و تخصص بالایی در این زمینه داشته باشد؛ یکی از اصلیترین ویژگی های تیم پشتیبانی، داشتن دانشی به روز شده، تلاش و تجربه زیاد می باشد. حتی تجربه کافی هم برای تیم پشتیبانی کافی نیست. باید تجربه زیادی در حوزه رفع مشکلات وب سایت داشت. از آپدیت های مداوم سرور و هاستینگ و اشراف کامل تیم پشتیبان به آپدیت ها و سینک شدن وب سایت با سرور گرفته تا رفع مشکلات ساختاری و قالب و پلاگین های وب سایت. همچنین درخواست قراردادی مشخص با لیست وظایف شفاف تیم و همچنین SLA پشتیبانی حق صاحب وب سایت است که نسبت به آنها باید کاملا آگاه باشید. البته که قیمت پشتیبانی سایت نیز نکته مهمی است، ولی باید در نظر داشت که میزان کیفیت خدمات و برند شرکت ها تاثیر مستقیمی در تعرفه پشتیبانی سایت دارد.
شرکت ما با تجربه چندین ساله در حوزه طراحی انواع وب سایت ها و پشتیبانی حرفه ای خود در این حوزه میتواند گزینه مناسبی برای سپردن تمامی دغدغه های وب سایت شما باشد. زیرا رضایت مشتریان و همچنین داشتن مشتریان وفادار چندین ساله این شرکت به خوبی بیانگر این موضوع است. همچنین تجربه ی این مجموعه در انواع زمینه های دیجیتال مارکتینگ از جمله سئو طراحی اپلیکیشن اندروید و ios و همچنین طراحی قالب های پرفروش فروشگاهی از جمله نیوکالا و ادورز و کمپین های تبلیغاتی کلیکی CPC میتواند نیاز شما را در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ بصورت ۳۶۰ درجه پوشش دهد.
در صورت تمایل، شما در ارتباط با ما برای پشتیبانی وب سایت تان ابتدا SLA پشتیبانی به همراه لیست خدمات را دریافت کرده و نسبت به شرایط کامل پشتیبانی آگاهی پیدا کرده وسپس قرارداد پشتیبانی با شما بسته خواهد شد.
۵- انواع وظایف پشتیبان وب سایت چیست؟
وظایف پشتیبان سایت شامل مجموعه ای خدمات مانند: انجام تنظیمات و رفع مشکلات فنی سایت، انجام بروزرسانی ها، رفع مشکلات، حفظ و نگهداری از سایت در برابر ویروس و هکرها، انجام تغییرات و اصلاحات در سایت و…میباشد.
به این دسته از کارها که برای وب سایت ضروری می باشند، خدمات و وظایف پشتیبان سایت گفته می شود.
البته خدمات و وظایف تیم پشتیبانی فقط به این چند موردی که اشاره کردیم ختم نمی شود، بلکه با توجه به نیاز مشتری یا پکیج قیمت پشتیبانی سایت افزایش پیدا می کند.
هیچ سایتی وجود ندارد که دچار مشکل نشود. و یا نیاز به پشتیبانی و بروز رسانی نداشته باشد. با توجه به آپدیت های روزانه و هفتگی پلاگین ها و سیستم های مدیریت محتوای سایت ها که بصورت مداوم تغییراتی را در آن ایجاد می کند. روند بروزرسانی و رفع مشکل سایت نیز باید بروز رسانی شود، تا از رقبای کسب و کار خود عقب نمانید.
پیشنهاد تیم تخصصی ما به شما این است که سعی کنید صفر تا صد راه اندازی سایت خود را ، از طراحی گرفته تا سئو و پشتیبانی همه این موارد را به دست یک تیم و یا شرکت معتبر بسپارید؛ که برای شما ضمانت و تعهد اخلاقی و حرفه ای دارا باشد . در این صورت سرعت پیشرفت کار شما افزایش خواهد یافت و هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد و با خیال راحت به کسب و کار اینترنتی خود می پردازید.
۶- انواع پشتیبانی وب سایت چیست و توسط چه افرادی انجام می شود؟
از انواع پشتیبانی در وب سایت میتوان به ۳ گزینه زیر اشاره کرد:
- پشتیبانی محتوایی وب سایت (وب مستری)
- پشتیبانی فنی وب سایت
- پشتیبان سئو سایت
- تیم پشتیبانی وب
- مدیر وب سایت
مدیر وب سایت
برای کارفرمایانی که قیمت پشتیبانی سایت برای آنها اولویت بالایی دارد شاید این مدل پشتیبانی لذت بخش تر باشد چون معمولاً کم هزینه ترین حالت پشتیبانی سایت، پشتیبانی توسط مدیر یا مدیران وب سایت می باشد، و در اصل مهم ترین مزیت این حالت توجیه اقتصادی آن است. ولی غافل نشویم که معمولا مدیران وب سایت اطلاعات و دانش و تجربه کافی را برای مدیریت و رفع مشکلات سایت را ندارند (حتی مشکل های معمولی) لذا اگر از زاویه ای دیگر به این مسئله نگاه کنیم در این حالت هزینه بیشتری در طولانی مدت به کارفرما تحمیل خواهد شد.تیم پشتیبانی وب سایت
در این حالت همان طور که از نامش مشخص است، یک تیم پشتیبانی، به بروز رسانی و پشتیبانی های لازم می پردازد. تیم پشتیبانی، صد در صد دوره ها و تجریبات لازم در این زمینه را بدست آورده است. و توانایی رفع مشکلات و ارائه آموزش در سریع ترین زمان ممکن را دارد. اما معمولا این شیوه رایگان نخواهد بود؛ و فرد یا تیم مربوطه هزینه هایی را برای پشتیبانی دریافت خواهند کرد. اما در این شیوه باتوجه به این که برای رفع مشکلات زمان کمتری صرف خواهد شد، مطمئناً مزایای بیشتری نسبت.به پشتیبانی توسط مدیر وب سایت دارد و از نظر اقتصادی نیز هزینه های صرف شده.با این شرایط توجیه کننده خواهد بود.۷- نتیجه یک پشتیبانی خوب و قدرتمند
یک پشتیبانی خوب باعث پایداری مداوم و همچنین صحت و سلامت وب سایت را تامین میکند. لذا ایجاد مشکلات وب سایت و حتی زمان برطرف کردن آن ها نیز به حداقل رسیده و کاربران شما تجربه لذت بخشی از کار با وبسایت شما خواهند داشت. البته که این تجربه بصورت غیر مستقیم روی سایر ویژگی های وب سایت شما ازجمله سئو تاثیر خواهد گذاشت. و حالا چند تا سوال دیگه:
- تا حالا شده مشکلاتی که پشتیبان سایت اعلام میکنی مو به مو برطرف کنه؟ (مگه میشه؟)
- تا حالا شده وقتی یک مشکلی رو به پشتیبان اعلام میکنی ۲ تا مورد دیگه رو هم برات حل کنه و بهت گزارش بده؟ (معلومه که نه)
- تا حالا شده وقتی به پشتیبان میگی ف بره فرحزاد و برگرده؟
- تا حالا شده یه مشکلی رو تیکت بزنی و بعد تا میای به پشتیبان تماس بگیری و اعلام کنی مورد فورسه ببینی مشکل برطرف شده؟
- تا حالا شده یه پشتیبان وب سایت داشته باشی که تو همه حوزه ها تخصص داشته باشه؟ (نداریم همچین پشتیبانی ولی مطمئنا اگه تیم باشه میشه)
- اگه تاحالا همچین تجربه ای رو نداشتید پیشنهاد میکنیم یک ماه با پشتیبانی حرفه ای ما همراه باشید.
۸- سوالات متداول مربوط به پشتیبانی
۱- کدام شرکت یا شخص را برای پشتیبانی وبسایتمان انتخاب کنیم؟
پشتیبانی میبایست توسط تیمی انجام شود که سابقه و تخصص بالایی در این زمینه داشته باشد؛ یکی از اصلیترین ویژگی های تیم پشتیبانی وب سایت، داشتن دانشی به روز شده، تلاش و تجربه زیاد می باشد. حتی تجربه کافی هم برای تیم پشتیبانی کافی نیست. باید تجربه زیادی در حوزه رفع مشکلات وب سایت داشت.
۲- کدام موارد شامل پشتیبانی میشه؟
ازجمله مواردی که در طول دوره پشتیبانی بصورت کامل پوشش داده میشوند رفع مشکلات فنی وب سایت آپدیت های منظم و مستمر، گرفتن بک آپ های دوره ای و روزانه و جلوگیری از مشکلات احتمالی وب سایت میباشد. جزئیات کامل در بخش پکیج های پشتیبانی ذکر شده است.
۳- آیا برای پشتیبانی سایت قرارداد بسته میشود؟
بله برای دریافت یک پیشتیبانی حرفه ای مطمئن حتما نیاز به عقد قرارداد (حضوری و یا غیر حضوری) میباشد. در قرارداد بصورت شفاف باید تمامی تعهدات شرکت پشتیبان به همراه SLA ذکر شده باشد.
۴- راه های ارتباطی با پشتیبان وب سایت به چه شکل است؟
از جمله راه های ارتباطی برای دریافت پشتیبانی حرفه ای تیکت و همچنین تماس و شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و واتس آپ میباشد.
۵- هزینه پشتیبانی وب سایت چطور است؟
هزینه پشتیبانی با توجه به نیازها و پلن های انتخابی کارفرما متفاوت خواهد بود. لیست تعرفه پشتیبانی سایت را میتوانید در بخش پکیج های پشتیبانی ما مشاهده نمایید.
جهت ارتباط با کارشناسان ما میتوانید از چت آنلاین و یا فرم رو به رو برای ارتباط و مشاوره استفاده نمایید.
بخش فنی: ۰۹۹۶۲۴۰۰۳۸۲
پشتیبانی واتس اپ :۰۹۹۶۲۴۰۰۳۸۲